En liten tillbaka-blick.

Som sagt så har ju inte bloggningen varit den bästa igår, så jag tänkte att jag kunde visa er i bilder hur min vardag var igår! :D
Enjoy it!
Jag var och jobbade.
Åt en supergod lunch (som vanligt om man praoar där jag gör...)
Jag och Fia var och hämtade ut KENT biljetterna!!!! :D:D:D:D

Haha Clara tog med åtta st. av dom här paketen till stallet! Nacho rolls typ! Asgoda,
tyckte båda Lisa och jag! ;D
Lisa och jag kom fram till att hon såg lite smått ut som en pyskopatisk galning på alla
bilder...
Jag tog ett sånt här vackert foto för att kolla om jag hade något mellan
tänderna.. Vilket jag hade!
.
Haha nu hoppas jag at ni kännar att ni har tagit igen min gårdag! :D

Kommentarer
Postat av: Lisa

hahahahahaha det är bra alice! psykopat pojkvännen Lisa och alice är ju bara sexigaste :) asså fan vad ful jag ääääääääääääääär xD

puss :D <3

2010-04-28 @ 21:06:30
URL: http://happifaces.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0