Framtiden är nu utskakad för mig!

Ja.. Då vet jag vad som kommer bli mitt framtida yrke. Det som ödet har bestämt passa bäst och det som jag verkligen brinner för! Att jobba på Panini! Jag menar när det visade att man får gå och ta läsk, bullar eller mat när man vill och man får stå och öva på att göra vanilj latte med små figurer i skummet som man sedan får dricka upp, så känns allt plötsligt ganska så självklart! ;D Haha nej men skämtosido var det bättre än jag trodde att vara på panini. Och jag överdrev lite.. Jag satt inte och drack latte hela tiden, utan gjorde lite mat och sånt också.
Så nu är jag mästerkock! :D Hihi nu ska jag vara hemma en halv timme och göra en latte sedan cykla till stallet.
Ja, visst är jag duktig! Kram på er!

Föresten! Alla ni i min skola (eller andra) som också har prao nu. Skriv en komentar om hur ni hade det så jag slipper messa alla! :D 
Jag just nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0