Fredag 7.55

Godmorgon alla bloggläsare! ♥

Idag är det sista dagen på proen.. På ett sätt känns det lite skönt, men mest jobbigt med tanke på det då är skola på Måndag, och ca. 3 prov för mig nästa vecka! Usch! Känner verkligen för att bara krypa ner under täcket fram till sommaren! Fast jag måste ju pckså tillägga att jag faktiskt har varit väldigt lite i skolan den här terminen.
Typ halva.. :S Jag var i Malaysia i två veckor, Holland en vecka,hade en fråm holland hit, sportlov, påsklov, prao i två veckor.
Så jag kanske inte ska klaga så mycket. Haha om jag är skoltrött nu tänk hur skoltrötta de som har gått hela tiden måste vara!! :O
.
Måste börja göra mig i ordning! Ha en bra valborg! :D


Haha tider det... Här gick man minsann inte i skolan!
Här låg man i en sovsäck och drack o'boy! :O




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0