Fy fan!

Ja jag gillar verkligen inte dagen som nu väntar! Mår fortfarande piss men det visade sig att det inte var magsjuka trots allt utan matförgiftning. Så jag smittar iaf inte! Idag är det mrsu möte som jag måste gå på och tävling efter det! Vet verkligen inte hur jag ska orka... Mår illa och har ont i huvudet. Jag får väl bara ta dagen som den kommer helt enkelt. Men jag måste erkänna att det är tungt, att jag behöver vara i stallet redan om en timme!
.
Den här helgen skulle jag egentligen inte vara hemma men eftere den lilla incidenten igår, så blir det hemma hela helgen! Men kan jag hitta på något mina kompisar ändå? NEJ, för jag måste plugga -.-
.
See you later Aligator, du-du-du-du, In a while crocodile!
.
(lite komsikt btw att två inlägg innan detta heter "pigg som en mört" och de två senare "fy fan!" Haha Jag tror det är det som kallas ironi..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0