Just for you my dear friends.

Så nu har ju alla glass nyheter kommit och det krävs en check om ätbart och icke tycker jag!
Därför ska jag, bara för er, prova alla de här nya glassarna och säga vad jag tycker!
(Och jag lovar att det är absolut inte för min skull, utan bara för eran!)
.
Så nu kan ni vara kära vänner, för ALICE kommer att säga er vilka nya glassar som är tummen upp och tummen ner. Så ni slipper slösa pengar på de glassar som ändå inte är ätbara!
Så håll koll i bloggen! Här och var kommer det att dyka upp en liten glass!
.

Kommentarer
Postat av: Vilda

Hah, men den fanns ju inte på youtube... -.-

Du visste ju inte hur man gjorde... xD

2010-04-19 @ 20:44:56
URL: http://happifaces.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0