Känner mig upptagen 24:7

Alltså jag känner mig så himla upptagen nu för tiden med.. ALLT! Jag har inte ens tid att träffa mina vänner längre!
Längtar verkligen efter vissa personer i mitt liv just nu! Vissa var det typ två veckor sen, och jag har fan försökt boka in grejor med dom hela tiden men det skiter sig ju alltid för jag har ju inte tid med något!!
Sen är det några andra som jag har inte träffat på typ 1-2 månader och vi brukade vara med varandra minst en gång i veckan förut! Nu för tiden då jag har så lite tid till allt och alla är det verkligen svårt att träffa människor som jag gillar och älskar som inte går i min skola..! :/ De enda (förutom dom i skolan) som jag faktiskt kan träffa regelbundet är stalltjejerna eftersom dom har ett intresse tillsammans med mig..
.
Men för er andra! Det är bara att ställa sig i kö, och så får jag se om jag kan få in er nånstans i min upptagna vardag.. Hahaha nej nu skämtar jag! Men allvarligt! Jag är fan trött på att jag aldrig kan få ha så mycket tid som jag behöver i livet!!!!!! :O Fan vad nice det skulle vara om man kunde stanna tiden! GRYMT JÖ!


SÅÅÅ länge sen!! Tur att vi iaf ses snart! :O <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0