Mirakel metoden..

Eftersom att jag numera står vid en diskbänk hela dagarna, som är några cm för låg, så har jag jävligt ont i ryggen när jag kommer hem. Har gått runt och tyckt synd om mig själv för att jag knappt har kunnat böja mig ner.
Plötsligt så såg jag spikmattan sticka fram under soffan.. Jag tar fram den och tänker: Hmm.. Här är en spikmatta som vi har haft i flera månader, fast som jag har ignorerat totalt eftersom det bara verkade som ännu ett sätt för fabrikerna att tjäna pengar på något onödigt.. Men jag kanske kan pröva i varje fall.. Det sägs ju att det ska hjälpa mot ryggont. hmm.. Jag lägger mig alltså på spikmattan i ca.15 min. När jag går upp är min ryggvärk helt borta!!!
Helt otroligt!! Rena mirakel metoden helt klart! Äntligen förstår jag vrf som det blev årets julklapp! :O
En sjukt bra ufinning, SOM FAKTISKT FUNGERAR! Tänka sig..
:D
Hihi. Första gången som jag hörde folk börja snacka om att man ska köpa spikmattor
trodde jag de mena nåt sånt här.. :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0