MusikTorka

Jag har alltid blivit väldigt inspirerad av musik och kommer alltid älska musik mer än allt, eftersom jag får en underbar känsla i kroppen varje gång jag hör en riktigt bra låt oavsett vilket humör jag är på.
Jag säger absolut inte att detta har försvunnit. Jag säger bara att just nu har jag hamnat i någon slags.. "musiktorka". Jag hittar alltid massor av nya band och låtar som jag börjar lyssna på och jag kan sitta i timmar och lyssna på alla spellistor jag har.. Just nu hittar jag inte så mycket som jag fastnat för och mina gamla spellistor känns utspelade (INTE alla). Men  det kanske bara är just nu.. Snart kommer det väl välla in massor av ny musik till mig som blir min drog! För visst är det en härlig känsla? När en låt/band blir som en drog, och att man inte kan sluta lysna, och att man aldrig tröttnar!
Jag har ju iaf min Jhonnyboy att förlita mig på!
John Mayer – Say
Föresten det här är en superfin låt av Lasse! Lyssna!! :D
Lars Winnerbäck – Brustna hjärtans höst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0