Valborg..

Jag har typ beslutsångest inför valborg... Vet inte vad jag ska/vill göra! På ett sätt skulle jag vilja hänga med kompisarna ut, men valborg är alltid så jävla överskattat! För det första är det alltid dåligt väder och för det andra vimlar det alltid med poliser och fält! Jag skulle tyck det var skönare nästan att bara vara hemma med några kompisar och ha typ en kul kväll hemma! Jag lovar att det skulle bli mer lyckat, men det tänker man ju inte på innan.
Så nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Följa med ut eller inte? Jag menar Valborg är ju egentligen sämsta dagen på året nästan att gå ut på, för föräldrarna är alltid så jäätte förskitiga så man måste ju typ vara hemma senast 22.30 eller nåt! :O Då hinner man inte ha så mycket kul direkt!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Nejmen vi kan bilda en klubb (eller grupp på facebook), jag vet inte heller vad jag ska göra och valborg är fööör överskattat!! det är bara tråkigare än en vanlig helg lxm -.-

:) <33

2010-04-29 @ 15:51:42
URL: http://happifaces.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0