Vårpromenad i solsken

Kom precis hem från en riktig långpromenad med vovven. Superhärligt! Det var sjukt varmt, så varmt att min "skinn"jacka var för varm så jag fick ta av den och kavla upp ärmarna på tröjan under för att jag inte skulle svettas ihjäl..! ;D Jag såg massor av fina vårtecken, och jag fotade också några av dom :)
.
Nu ska jag sätta mig och plugga matte och engelska. Kram!
Haha jag och bästis! <3 (Farliga huggtänder du har där! Dangerous..)
Bilden är oskarp, men jag ville bara visa att jag har utvecklats från förra året!
Jag vågar nu gå såhär nära en humla! Prestige..
Även fast bilden är suddig så tycker jag den är härlig.. :)
Första maskrosen jag ser i år :D
Hej alla pollen allergiker! Det är det här som gör att ni inte kan vara ute på våren! :)
Vitsippor..
(Erkänn ganska bra kamera på mobilen ändå..!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0