Anna Bergendahl??? Really?

Okej, jag vet att jag sa att förra inlägget var sista inlägget innan "the trip" men var bara tvungen... Anna Bergendahl? Det var verkligen en suprise! Jag tyckte faktiskt att den var gullig och hon är väldigt söt men den känns lite... lam/mesig för att vara vinnarlåten.. Fast iof var det ju bättre än det jag trodde. Erik Saade (elr vad fan han heter..?) Jo, visst han är grymt söt men han kan ju fan inte sjunga och när låten kom ville jag bara skjuta någon. Helst han... :O Vid närmare eftertanke kanske Anna lyckas bra i eurovision, hon påminner ju faktiskt lite om den isländska tjejen som kom två förra året (samma typ av tjej, samma typ av låt) så det kanske är det här europe wants..! Aja, nu måste jag sova! PÖSS på ER tills VI ses IGEN!!
Kommer ni ihåg att det var samma tjej som var med i idol för typ ett år sen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0