Busigt busigt..

NY blogg! ja nu är det ny blogg igen, men känns som det här kommer gå bättre eftersom jag nu har en egen macbook ;D
Min lilla födelsedag idag ju! Det är egentligen ingen som vet att jag har skapat den här bloggen än.. *tihi..* för det känns som om jag behöver "fixa" upp den lite först. Eller rättare sagt, Vilda behöver fixa upp den. Hon har faktiskt sagt till mig att hon ska hjälpa mig fixa header och så :D Men så länge håller jag den här bloggen lite in the dark.
Känns allvarligt talat lite onödigt att  skriva ett inlägg som ingen kommer läsa. haha Just nu sitter jag btw och käkar geicha
see ya!! snacka om vitt ansikte!!

Kommentarer
Postat av: Vilda :D

WOHO! :D

Jag är första kommenteraren btw :D

Kram

2010-03-10 @ 08:21:03
URL: http://happifaces.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0