Detta händer alltid mig!

En sak som jag stör mig på är att alltid när jag har "kommit på" något smart och vitsigt tar det inte lång tid innan jag ser att det skämtat hade alla hört eller det hade någon redan gjort tydligen!
Som igår kom jag på en brillant idé om en facebook grupp jag skulle starta, om en grej som jag verkligen tänkt på att jag skulle vilja väldigt länge nu! Den skulle heta: "Jag önskar att Turk och JD skulle vara verkliga och att vi var bästa vänner" (Ni efterblivna som aldrig sett programet så kommer Turk och JD från Scrubs..) Jag gick in på fb för att starta och ser att en exakt likadan grupp redan fanns! Fatta vad besviken jag blev! :O
Det finns två alternativ:
  1. Även fast det låter osannolikt så finns det ändå kanske männsikor som är både smartare och mer kreativa än vad jag är.
  2. Jag tror att jag är smartare än vad jag är...
Hmmm.... Tål att tänkas på.
Älskar grabbarna mina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0