Gomorron!

Skulle egentligen möta upp Vilda idag i liljeholmen, men planerna blev ändrade...
Mamma: Alice, kan inte bara vi två gå på stan idag käka lite lunch och mysa?
Jag: eeh... Jag ska möta upp Vilda i Liljeholmen idag bestämde vi igår.. Och jag har ju inte sett henne på en vecka.
Mamma: Du har inte sett mig heller på en vecka! *upprörd ton*
Jag: Jag ser dig ju nu! *försöker skämta*
Mamma: Okej då. *hon sitter tyst ett tag men suckar med jämna mellanrum*
Jag: Vad är det?
Mamma: Du gör alltid saker med dina vänner hela tiden men aldrig med mig! Är jag för tråkig? Varför kan inte bara vi vara tillsammans någon dag!
Jag: *suckar djupt* Ok mamma, jag går på stan med dig idag..
Aja när man går med mamma får man iaf mer kläder! ;D
Ha en bra Lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0