Haha alltid lika kul att höra knasiga människor!

Konversationen jag hört de senaste dagarna:
På pressbyrån igår, en kvinna med pälsmössa i 40- års åldern står framför mig i kön.
Pälsmössan: Två frimärken.
*P. betalar med en hundring och får tillbaka massa pengar, hon i kassan tar fram två frimärken*
*P. tittar skeptiskt på frimärkerna*
Pälsmössan: Usch, vad fula! Dom här vill jag inte ha på mitt brev!
Kassatanten: Eeeh... Vi har tyvärr bara de här frimärkerna....
Pälsmössan: Tänk, att alla affärer säger så! Jag vill ha mina pengar tillbaka!
Snacka om att kassatanten såg förvånad ut.. Jag garva högt bakom XD
En annan som hände för några dagar sen:
Två kvinnor sitter på t-banan och prata och jag tjuvlyssnar.
Kvinna nr 1: Vet du vad jag har hört?
Kvinna nr 2: Vad?
Nr 1: Att det är bra för kvinnor att dricka en flaska vin om dan..!
Nr 2: OJ! Tänka sig, det får ju jag knappt i mig..
Hahahaha fan va jag skratta! För er som inte förstår så har det vart ngn undersökning om att det är bra att dricka
ett glas vin per dag inte en flaska!! XD Snacka om att de där kvinnorna kommer vara heelt borta ett tag fram över!!! XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0