Lite pics från Holland :)

Som sagt blev det inte så jätte många bilder, men jag visar några ialla fall :D
Jag, lovisa, Rosalie och lijanne <3
första kvällen gjorde några en slags dans på en middag. Efter detta var det disco som
jag inte tog några bilder ifrån :/
Lijanne och rosalie
Sara i amsterdam :)
Sara o jag i Amsterdam. Känner mig väldigt ful men whatever :D
Hahaha nej jag orkade inte rotera den! Ni får orka vrida på huvudet
istället XD A står för Alice!!! :D
Hahahaha sköön affär! XD
Jag o sara on the pub.
Two italian girls :D
give me five!
Sarah och Demy
Jag och min söta värd! MISS U! <3
(jag ser helt fucked up ut!!!)
Hahaha lijanne och rosalie dansar på kvällen :D
Vi var uppe i ett kyrktorn med tio andra människor
Jag och Monique <3
Sista kvällen var det uppträdanden :)
haha vackert! XD
På flygplatsen hem.
På flyget hem :)
Det var de bilder ni får se! Hope you enjoyed! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0