Starbucks coffe, överskattat?

V i Sverige har ju inte Starbucks (enda landet i hela världen ungefär) men just bara därför har det i Sverige blivit
väldigt överskattat... Jag menar det är ju bara kaffe och kakor! Precis som på Coffehouse by George, Espresso house, wayne's och alla andra kaffekedjor! Jag var på Starbucks typ varje dag när jag var i Malaysia och i fredags i Holland. Just coffé! Det finns ju i Arlanda nu och jag har hört att folk faktiskt åker enda dit för att köpa på Starbucks! WTF! Palla att det har blivit så överskattat bara för att det inte finns i Sverige..! När det väl kommer hit så kommer ingen bry sig eftersom det finns miljoner st. andra kaffe ställen redan! Som man brukar säga: Gräset är alltid grönare på andra sidan. XD
Haha behövde bara få ur mig det.
JUST COFFÈ!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0