Vad har han för problem??

Asså jag sitter och tittar på dejtng in the dark och det är en sjuktstörd kille där som bara tänker på SEX!!! Herregud!
Alla andra e typ: Aaa men det skulle vara trevligt och träffa honom senare.. blablabla.. Han skulle jag kunna träffa igen.. Blabla.
Den här killen är typ mer: Åhh hon är en tjej jag skulle vilja ha sex med sen, elr: hon skulle det nog inte vara så dumt att ligga med.. Man ba WTF??? Och nyss sa han: Jag tror inte det spelar någon roll hur hon ser ut nu jag vill ändå sätta på henne. FUCK VA ÄCKLIG!!! jävla pervo! Han är defenitivt inte ute efter kärlek..!
Tkr inte om programidén alls egentligen. Jag såg någon annan gång och det var bara de som tyckte att sina dejter var snygga som satnnade... Precis det som programet är ute efter.. :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0