2 Maj, Söndag

Godmorgon Godförmiddag alla söta!


Vakna sent i morse och det var så jäkla skönt att verkligen sova ut! Jag har inte kunnat sova ordentligt på länge, jag får så ibland, men den här natten sova jag som ett litet barn! :D (men..Vänta? Jag är ju ett litet barn..)
Det är suuperfint väder, 20 °c! (När termometern har legat i solen hela dan, men..) Vet inte vad jag ska hitta på idag riktigt. Jag ska plugga nu på "morgonen" och sen tror jag att jag ska in till stan med Jossan. Det var såå läge sen jag träffa henne så det blir kul! :)
.
Annars då? Mår ni bra? Såklart ni gör! Vad annars en skolfri dag med helt blå himmel och solen som skiner :)
Ni får ha en bra Söndag allehopa! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0