Apoliva tjejen is back!

Har ni hört? Skräckfilms bruden som gör reklam för apoliva kommer tillbaka! Så hilma läskig hon är att det inte är sant! Första gången jag såg reklamen (innan hon blev uppmärksammad) satt jag och läste framför TV:en och så hörde jag någon som sjöng lite konstigt så jag tittar upp.. Jag hoppa till som in i hel*ete! På allvar, jag blev skiträdd. Sen när jag "lugnat ner mig" tittade jag på henne ordentligt och jag kommer ihåg att jag tänkte: "Vem fan sätter in en jävla brud i en hudvårdsreklam som ser ut som en död zombie som ska hämnas på sin mördare..!?"
Nu är hon iaf snart tillbaka i vår TV-ruta för att (än en gång) skrämma livet ur oss..! :O
Läste också att försäljningen hade ökat hastigt efter den här reklam kampanjen och alla facebook grupper..!
Sverige vill alltså ha en skräckfilmsbrud på reklamerna på TV:en.. Men vad bra, då vet vi! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0