Back in town.

Hejhej bloggen!

.
Allt bra? själv kom jag nyss hem, och det enda jag vill göra är att pusta ut på soffan. Det har varit en utmattande helg, men också kul. (faktiskt! Tro det eller ej..) Om jag ska vara helt ärlig så var det skönt att komma bort från allt tjaffs och plugg i några dagar. Mycket har gjorts men tyvärr inga bildbevis.. :( Ångrar sukt mycket att jag inte hade med mig kameran, men om man säger så här.. I förra inlägget skrev jag att jag skulle packa på kvällen. Det hände aldrig.. Istället så skedde packningen 10 över nio på morgonen dagen efter (samling halv tio...)
Så om man sammanfattar det hela så var kameran inte det värsta jag glömde... ;)
.
Jag orkar tyvärr inte ta alla detaljer om mitt superintressanta läger för er just nu men vi kan väl säga att jag hann lite grejor som att baka tårta, välta en kanot mitt ute i vattnet, borsta tänderna med fingret, ätit glass, solat i gräset, skrattat mycket med Karro, pratat norska och spelat basketmatch mot minst 20 nio-åringar killar samtidigt (12-7 till oss). Haha nu hoppas jag att ni har fått en liten inblick av hur mina senaste fyra dagar har varit. Jag hoppas också att jag inte nu kommer bli sjuk från min lilla ofrivilliga simtur...
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0