En liten musik-hyllning á la Alice.

Rrgina Spector
.

Det är en tjej som jag vill ge en liten hyllining till nu. Hon har den vackraste rösten man kan tänka sig och väldigt fina texter. Nät jag hör henne vid sitt piano så blir jag så glad! Därför tycker jag att man måste lyssna på henne. Iallafall då och då. Samson var den första låten av henne som jag hörde och jag blev tokkär direkt!
Sätt er tillbaks och njut av en fruktansvärt vacker röst.
.
Regina Spektor – Samson
Regina Spektor – Blue Lips
Regina Spektor – Human Of The Year
Regina Spektor – Two Birds
Regina Spektor – Eet
Regina Spektor – Genius Next Door

Kommentarer
Postat av: mmautildah

Hej hur är det ?:)

2010-05-18 @ 16:45:36
URL: http://mmautildah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0