Franz Ferdinand- sköna grabbar

Som ni kanske förstod i förra inlägget var jag inte på så jätte bra humör i eftermiddags/kväll, så jag tog upp "min" ipod (som alltid får mig på bättre humör!) och tittade igenom lite efter bra musik.
Då såg jag ju Franz Ferdinand, som är ett band som jag lyssnade jättemycket på i höstas/vintras.
Dom spelar lite annorlunda ibland men fortfarnade- Riktigt Skönt! :) Hade nästan glömt de här grabbarna och blev så glad när jag blev påmind om dom.
.
Visst är det härligt? När man hittar band eller artister igen som man lyssnade på förut och kommer på hur bra dom är!? :D
Franz Ferdinand – Jacqueline
Franz Ferdinand – The Fallen
Franz Ferdinand – This Fire
Några bra, enligt mig!
Det här albumet är riktigt bra, jag har faktiskt det hemma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0