Hej!

Hann tyvärr inte blogga igår för direkt när jag kom hem på förmiddagen var jag och pappa ute och letade konfirmationpresent :D I fredags var jag med med Karro, Moa och Sally och sen sov jag och Moa över hos Karro.
Vi spelade poker hela natten och i slutänden handlade det mest om vem som var bäst på att försvara sina marker mot avensjuka folk som hade mindre marker... Skulle egentligen varit ute igår kväll också men fick inte för mamma och pappa.. :( Kanske lika bra det för jag var trött!
.
I eftermiddag blir det teater med familjen. Ingen aning om vad det var vi skulle se.. Min pappa vill tydligen att vi ska bli lite mer "kulturella" och "göra mer tillsammans".
Ses sen. kram!
Hade ingen annan bild så ni får en bild på mig och två skumma främlingar..

Kommentarer
Postat av: Lisa

Åh herregud, skitskumma främlingar ju!!!!!!! :O :O :O :O :O :O :O :O :O :O :O :O :O :O <33

2010-05-09 @ 20:06:53
URL: http://happifaces.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0