Sjukt dåligt humör.

Jag är på fruktansvärt dåligt humör! Asså jag tror faktiskt inte att ni förstår..! Jag ligger och försöker plugga och varje gång jag tittar ut blir jag deprimerad pga att det super fina vädret som jag vill vara ute i! Det är väldigt svårt att undgå det eftersom det är ett fönster precis framför mig.. -.- Det enda jag vill göra just nu är att dra ner alla persienner, krypa ner under ett täcke och sova (alternativt sätta på en film..) Sen vill jag låtsas att det är vinter igen och att det faktiskt ät skönare att ligga inne med mjukiskläder än att vara ute! (Ja, jag har redan bytt om till mjukisbyxor och sovtröja..) ASSÅÅÅÅ........!!!! VILL SLÅ NÅGOT RIKTIGT HÅRT!!



"Fuck you, fuck you very very muuuuuuch"

F**k you- Lily Allen
(Haha den låten gör mig faktiskt liiite gladare eftersom det kommer upp holland-flashbacks av den.. )

Kommentarer
Postat av: Lisa

jag förstår dig allison!!!

2010-05-06 @ 22:01:33
URL: http://happifaces.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0